Cărțile au viață

 

            Am publicat patru cărți, am terminat de scris a cincea cartea, și am început-o pe cea de-a șasea. Fiecare dintre aceste cărți au ales momentul în care să prindă viață și o spun la modul cel mai serios, căci, într-adevăr, cred că ele au o viață. Bineînțeles, nu ca noi, oamenii, ci o anumită energie.

            Primul meu volum de poezii "Suflet dat la schimb" s-a concretizat atunci când am pierdut-o pe mama. Un volum de poezii care a acceptat toată durerea mea referitor la asta, un volum de poezii care a atins multe inimi. Inimi care au trecut prin experiențe asemănătoare. Inimi care au simțit durerea pierderii. Un timp îndelungat, nu am mai putut scrie. "Să scriu" era echivalent cu "să sufăr", așadar, am lăsat codeiul deoparte.

            A doua mea carte, " Între eden și infern" s-a concretizat atunci când am aflat cum este să pierzi o viață care crește în tine.  Plecând de la aceasă ideea, am ajuns să scriu un roman de dragoste, o dramă a unei femei care pierde chiar mult mai multe decât am pierdut eu. Ea pierde o soră, un copil, o mamă, un soț, dar găsește în ea puterea de a se ridica. Acest roman a avut avut mai multe reacții. Cele pozitive m-au emoționat. M-au emoționat oamenii care au spus că au învățat ceva din această carte, care au spus că s-au regăsit în ea. Cele negative m-au rușinat pentru că știam că puteam să o fac mai bună.

            A treia carte, se numește "Buchet de episoade". Un volum ce însumează poezii scrise de-a lungul unei perioade mai lungi. Poezii dedicate oamenilor pe care îi iubesc și am simțit nevoia să le fac publice. Poezii pentru oameni, despre oamnei. Poezii care au sensibilizat și au primit recenzii pozitive.

            A patra carte, "Poarta iadului", m-a făcut să descopăr că pot mai mult. Pot scrie și altceva. . "Să scriu"  nu mai înseamnă"să sufăr" , atâta timp cât pot crea emoții. Atâta timp cât pot crea lumi. Această carte fantasy, despre vrăjitoare, despre portale magice, despre iubire și răzbunare, a ales să prindă viață atunci când încrederea în ceea ce fac îmi era destul de zdruncinată. Odată cu această carte, am realizat că pot scrie orice. De fapt, nu că pot scrie orice, ci că trebuie să scriu, începând de la poezii, povești de dragoste și până la fantasy.

            Cărțile la care lucrez acum, îmi confirmă că acestea au viață. Ele aleg momentul în care să prindă viață, așa cum cărțile deja publicate își aleg publicul. Fiecare carte și-a ales mai mult cititorul, decât cititorul pe ea. Spun asta pentru că de multe ori, mă întâlnesc cu oameni care îmi spun că de mult tot își doresc cărțile, dar nu reușesc să le cumpere, din diverse motive. În același timp, oameni din celălalt colț al tării, printr-un click, intră în posesia lor. Așadar, cărțile sunt mai mult decât niște foi umplute cu litere. Cărțile sunt magice.